4 טיפים לניהול עסק עצמאי תקין וחוקי!

אמיר לוי - רואה חשבון והנהלת חשבונות בבנימינה

האמת?
זה לא משנה,
אם אתה מטפל בשיטת גרינברג או שאת פזיוטרפיסטית שיקומית המתמחה בספורטאים.
זה לא חשוב, אם את קלינאית תקשורת או שאתה מתמחה ברפואה סינית.
אם בחרת לנהל את העסק שלך כעוסק עצמאי וחשוב לך לדעת איך עושים זאת נכון.


יש לי 4 טיפים חשובים שיעזרו לך בניהול עסק עצמאי תקין וחוקי:

1. ניהול ספר הזמנות 

על פי הוראות ניהול ספרים חובה על כל מטפל או מטפלת (כמו שאר נותני השרותים),
מכל תחום עיסוק שהוא,לנהל ספר הזמנות.
בעת ביקורת, הסנקציה למי שלא מנהל ספר הזמנות תקני –
הינה פסילת ספרי החשבונות של העסק, והוצאת שומה לפי מיטב השפיטה לעסק,
על כל המשתמע מכך.
את ספר ההזמנות יש לנהל ידנית במחברת כרוכה או להגיש בקשה מיוחדת למס הכנסה
לקבל אישור רשמי ולנהל את ספר ההזמנות דרך באופן דיגיטלי.

2. פנסיית חובה

החל מ- 1.1.17 קיימת חובה להפקיד כספים בפנסיית חובה לעצמאים – חיסכון פנסיוני.

ההפקדה בקופת הגמל תקנה לך חיסכון שישמש לגיל פרישה וכן למקרה של אבטלה.

3. קרן השתלמות

הפקדה לקרן השתלמות תוכר כניכוי במס וגם כאפיק לחסכון קצר טווח הפטור ממס.

4. ביטוח לאומי

בשנת 2017 תתבצע ירידה במדרגות הביטוח לאומי לעצמאים אשר תשפיע באופן חיובי על תוספת לשכר החודשי.

מומלץ  להיעזר ברואה חשבון מיומן ומוסמך

נשמע מסובך? נראה מפחיד? אני מייעץ לך להמנע מטעויות שעלולות לעלות לך זמן וכסף יקר בהמשך.

זה הזמן להתקשר ולתאם פגישת ייעוץ עם רואה חשבון מקצועי ומוסמך, הבקיא ברזי החוק,  כדי לעשות זאת קל יותר עבורך.

כדאי לכם לדעת 

משרדי נהנה מגישה ישירה למחשבי רשויות המס:
– מס הכנסה
– מס ערך מוסף
– ביטוח לאומי
– ורשם החברות
– באופן שחוסך זמן וטרטורים
– מאפשר קבלת מענה שוטף לנושאי מיסוי ובדיקות שונות מול רשויות המס
– ופתיחת תיק עוסק מורשה ופטור.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest